woensdag 21 oktober 2009

Blunder...

Feel’n (maar vooral ik) maakte vandaag een flinke blunder….

Vandaag moest Feel’n voor haar entingen naar de dierenarts. Ik had bedacht voor de dierenarts nog een lekkere boswandeling te maken. Dus na de wandeling loop ik terug naar de auto, bedenkt “dametje” Feel’n op 5 meter van de auto in een vieze groene moddersloot te springen!! Ze zwemt even een rondje en komt er weer uit. Vol verbazing stonden Nova, Druppels en ik te kijken. Maar het erge was dat we meteen door moesten naar de dierenarts en ik geen handdoek in de auto had. Kom ik daar binnen met een doorweekte, stinkende, groen met bruine pup! De assistente (die mij inmiddels kent van die altijd brave hondjes ahum…) begint bij binnenkomst kei hard te lachen. Gelukkig zat er niemand in de wachtkamer. Toen ik bij de dierenarts de behandelruimte binnenkwam werd Feel’n ook daar nog even smakelijk uitgelachen. Nou entingen gehad en maar snel weer naar huis….opdrogen bij de verwarming!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten