vrijdag 25 maart 2011

Schapendrijven

Afgelopen woensdag ben ik samen met Feel'n weer voor de eerste keer na de winterstop gaan schapendrijven. Ik was erg benieuwd wat ze nog onthouden zou hebben, maar het viel me niet tegen! Het ging boven verwachting goed! 12-uren gaat prima, al gaat ze nog wel wat dicht langs de schapen af en kan ze het in het heetst van de strijd niet altijd weerstaan om af en toe even in de schapen te vliegen. Maar ook dat is steeds beter onder controle. We hebben woensdag ook het vooruit drijven teruggepakt. Dit vindt ze duidelijk moeilijk (en misschien ook wel minder leuk). Hierin is ze nog wat onzeker en heeft Feel'n mijn steun nodig, maar met kleine stapjes gaat ze vooruit.

Al met al ben ik tevreden over de eerste training na de winterstop!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten